На 26-ти август в интернет пространството ще бъде пуснат още един уебсайт за пазаруване, които ще се развива с различни темпо от останалите, които познаваме. Създателят му Бруно Скиави, чиято компания работи в партньорство със сестрите Кардашиян разказва, че му е хрумнала нестандартна търговска идея – сайтът да предлага по една нова рокля всеки ден, 365 дни в годината. Средната цена се очаква да бъде около 169 долара.
Всяка рокля ще бъде уникална, а размерите ще се движат по стандарта от XS до XL. Всяка рокля ще бъде достъпна до 30 дни или до изчерпването на количествата. Според Скиави в таргет групата попадат жените от 25 до 40 години.
Сайтът, които ще носи името One Dress a Day (По една рокля на ден) ще бъде достъпен за поръчки в 28 страни. Остава ни да видим дали си заслужава и дали България е една от тези страни.
текст: Стефи Стоева
снимка: Press