На 14 ноември от 18:30 ч. в централната галерия MONUMENT (ул. “Съборна” 3) за четвърта поредна година популярни български мъже ще разкрият чрез изкуство своята уязвимост в “Чуй гласа ми”. Този път изложбата представя нови мъже, нови гласове и нови форми на изкуство, които отварят пространство за съпреживяване, грижа и човечност. Целта на организаторите от Emprove е да нормализира все повече темата за мъжкото ментално здраве и да насърчи споделянето чрез примера на други мъже. Неслучайно събитието се провежда всеки ноември – месецът на световната кампания #Movember – с напомнянето, че грижата за менталното здраве е точно толкова важна, колкото и за физическото.
Входът е свободен. Организаторите препоръчват посетителите да си носят слушалки. Изложбата ще бъде в галерия MONUMENT до 2 декември.
Тазгодишните участници в изложбата са: актьорът и ТВ водещ Башар Рахал, легендарният музикант Васко Кръпката, световноизвестният парапланерист Веселин Овчаров, актьорът Владимир Зомбори, водещият Драгомир Симеонов, докторът чудо, помогнал на хиляди жени, Иван Сигридов, рапърът и креативен директор Илия Григоров, актьорът и влогър Стефан Попов – Чефо и големият театрален режисьор Явор Гърдев.

Портретите в “Чуй гласа ми” са запазената марка на изложбата – както винаги дело на майстор-фотографа Павел Червенков. Гласовете на мъжете са уловени от Емилиян Гацов-Елби – композитор на театрална и филмова музика с богато творческо портфолио и множество награди.
През 2025 г. визуалният артист Виктор Попов надгражда познатите форми на изложбата – фотографията и звука – като представя участниците в нова светлина. В неговата видеостена мъжете са уловени непосредствено след своите изповеди – без инструкции, без режисура.

„Чуй гласа ми“ съчетава портретна фотография, звук и видео, за да създаде многоизмерно преживяване за мъжката емоционалност и силата на споделянето.
Проектът е част от серията #ИзкуствотоПробужда – вдъхновяващи арт проекти на Emprove, които чрез изкуството докосват онези дълбоки пластове на съзнанието, където започва истинската промяна.

Мисията на Emprove е да повишава осъзнатостта към най-ранните прояви на насилие във взаимоотношенията, да променя обществените нагласи и да подкрепя жени и момичета, преживели насилие.
Дейността на фондацията включва публични кампании за ранна превенция и осведоменост, безплатна психологическа и юридическа подкрепа, коучинг, обучения, групови терапевтични сесии, арт инициативи и изграждане на общността #ЖенитеSurvivors, която подкрепя други жени по пътя им към промяна.
Повече за кампанията вижте тук: https://emproveproject.com/chui-glasa-mi
Текст и снимки: ПР


Цветът на 2026: Cloud Dancer (или мръснобяло)
READ MY LOOK – да превърнеш четенето в дреха
Versace официално е собственост на Prada Group