Спомняте ли си какво се случи на модното шоу за сезон есен-зима 2015/2016 на Dolce&Gabbana? Цялата колекция дрехи и аксесоари беше украсена освен с типичните камъни и цветови комбинации, и с детски рисунки. Двамата италианци посветиха новите си произведения на семейството и неговите ценности.
И сега вече виждаме готовата серия рекламни кадри, които пресъздават тази идея с още повече настроение и конкретика. Модерното италианско семейство изглежда така. Или поне в това ни карат да повярваме дизайнерите. За кадрите са ангажирани някои от най-горещите модели, с които дизайнерите работят често. Но тук има и препратки към всяка възрастова група.
Кампанията е заснета от самите Доменико и Стефано. На кадрите може да видите Моника Белучи, Ашли Гуд, Олга Серова, Анди Уолтърс и доста други лица. Пресъздаването на тази семейна идилия превръща рекламната кампания на италианския бранд в една от най-добрите до сега. Пожелаваме си такова семейно щастие и много дози Dolce&Gabbana през есента.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Press
Вижте още:
СЛЕД РЕВЮТО НА DOLCE&GABBANA: ФИГУРАТА НА МАЙКАТА В ИЗКУСТВОТО
DOLCE&GABBANA – НОВА СЕРИЯ ПРИНТОВЕ, НА КОИТО НЕ МОЖЕМ ДА УСТОИМ