Печалбите на модната марка са се увеличили с 13% след наемането на 10-годишния син на футболиста Дейвид Бекъм и съпругата му дизайнерка Виктория, който стана лице на пролетно-лятната рекламна кампания.
"Семейство Бекъм са крале в шоубизнеса, така че не е изненадващо, че първата рекламна кампания на Ромео се превърна в огромен успех. С красивия външен вид на баща си и удивителния усет към дрехите на майка си той е идеалният модел. Другите марки се надпреварват за договор с него", разкри запознат източник пред британския таблоид "Сън".
Ромео, който позира с моделите Кара Делевин и Еди Кембъл, беше заснет също в един от прочутите тренчкоти, превърнали се в запазена марка на Вurberry. Въпреки младостта му, начинаещият модел имал прекрасно чувство към дрехите и проявил изключителен професионализъм по време на снимките.
"Ромео обича модата. Има свое мнение, беше много ангажиран с това, което носи. Той е много сладък и е толкова добре възпитан", заяви преди време директорът на модната къща Кристофър Бейли.
текст: Мартин Георгиев
снимка: Press