Ромео Бекъм увеличи продажбите на Вurberry

x


Печалбите на модната марка са се увеличили с 13% след наемането на 10-годишния син на футболиста Дейвид Бекъм и съпругата му дизайнерка Виктория, който стана лице на пролетно-лятната рекламна кампания.

"Семейство Бекъм са крале в шоубизнеса, така че не е изненадващо, че първата рекламна кампания на Ромео се превърна в огромен успех. С красивия външен вид на баща си и удивителния усет към дрехите на майка си той е идеалният модел. Другите марки се надпреварват за договор с него", разкри запознат източник пред британския таблоид "Сън".

Ромео, който позира с моделите Кара Делевин и Еди Кембъл, беше заснет също в един от прочутите тренчкоти, превърнали се в запазена марка на Вurberry. Въпреки младостта му, начинаещият модел имал прекрасно чувство към дрехите и проявил изключителен професионализъм по време на снимките.

"Ромео обича модата. Има свое мнение, беше много ангажиран с това, което носи. Той е много сладък и е толкова добре възпитан", заяви преди време директорът на модната къща Кристофър Бейли.

текст: Мартин Георгиев

снимка: Press

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Препоръки от седмицата
Препоръки от седмицата

Коктейлна рокля Dawnana Regular Fit от ROTATE

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Дамска чанта CP120 Черен от Coach

  Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Бяла рокля в студен ден.

Ако сте пропуснали
Най-четени