Модният пейзаж в София става все по-разнообразен и доста интересен. Тази пролет Tommy Hilfiger, собственост на PVH Corporation, откри първите два официални магазина на марката в България. Те се намират в София, като първият отвори врати на 27 февруари в The Mall, а вторият – на 5 март в Serdika Center. Двата магазина са най-новото попълнение в постоянно увеличаващото се портфолио на Tommy Hilfiger от локации по целия свят.
Магазините ще предлагат най-новата колекция на Tommy Hilfiger – пролет/лято 2015, която включва и мъжки и дамски облекла и аксесоари. И в двете локации специален декор пресъздава характерната за марката колежанска атмосфера, вдъхновена от Източното крайбрежие на САЩ, а интериорът е съчетание между традиционно и модерно обзавеждане. Американските антики, винтидж елементите и подбраните творби отразяват много точно духа на марката – „класически, американски, дързък.“
Колекцията пролет/лято 2015 на Tommy Hilfiger е вдъхновена от Средна Америка, където величествени пейзажи се смесват с очарованието на малкия град и образуват най-живописните и интересни места в цялата страна. Това изследване на средната част на Америка води до пълно отдаване на природата, изразено чрез военни и морски детайли и изработка, които са комбинирани с характерния за Tommy Hilfiger колежански стил. Резултатът е цветен, безгрижен и типично американски.
Със своето богато портфолио, което включва Tommy Hilfiger и Hilfiger Denim, Tommy Hilfiger е една от най-разпознаваемите и уважавани дизайнерски марки. Фокусът й е насочен към дизайна и продажбата на висококачествени мъжки и женски облекла, детски колекции, деним, бельо (включително халати и облекла за спане), обувки и аксесоари. Чрез внимателно подбран франчайз Tommy Hilfiger предлага разнообразни лайфстайл продукти като очила, часовници, аромати, спортни облекла (предимно за голф и плуване), чорапи, малки кожени стоки, декорации за дома и пътнически куфари. Линията Hilfiger Denim се състои от дънкови облекла, обувки, аксесоари и аромати, предназначени както за мъже, така и за жени.
Текст и снимки: Tommy Hilfiger България
Вижте още:
Март ще бъде различен: СОФИЯ ФИЛМ ФЕСТ за 19-та поредна година и много качествено кино
Viva la Mamma – най-емоционалната колекция от Fashion Week до този момент