Дизайнер, който се обявява срещу гладуването, звучи като прецедент в модната история. Когато става въпрос за благотворителност обаче, идеята придобива други измерения.
Майкъл Корс е автор на инициативата “Watch Hunger Stop”, която цели да привлече вниманието на обществеността към темата за глада по целия свят.
Във всички магазини Michael Kors ще бъдат раздавани бели тениски с надписа на кампанията. Който желае, може да се снима с новата си придобивка, а кадрите ще се превърнат в билбордове, които ще бъдат поставени на „Таймс Скуеър” в Ню Йорк.
Освен това, на клиентите ще бъде предоставена възможност да дарят сума от 5, 10 или 25 долара, които ще бъдат преведени в специален фонд на ООН.
„Възлагам големи надежди на кампанията. Хората не бива да се страхуват да говорят за глада и трябва да са наясно, че именно те могат да помогнат този проблем да бъде разрешен. Дарете няколко долара, разкажете на хората около себе си, напишете нещо – всеки може да го направи”, споделя дизайнерът.
Вчера ви разказахме за благотворителната инициатива на H&M, а днес ви споделяме за още една такава, отново родена в модния свят. Радваме се, че именити брандове обръщат все по-голямо внимание на обществени проблеми и дават своя принос, чийто мащаби са значителни. Прекрасно е, че в една индустрия за милиони, хуманността все още е жива.
Текст: Станислава Добрева
Снимка: Michael Kors