„Watch Hunger Stop” или една благотворителна модна кампания

x

 

 

 


 

Дизайнер, който се обявява срещу гладуването, звучи като прецедент в модната история. Когато става въпрос за благотворителност обаче, идеята придобива други измерения. 

Майкъл Корс е автор на инициативата “Watch Hunger Stop”, която цели да привлече вниманието на обществеността към темата за глада по целия свят.

Във всички магазини Michael Kors ще бъдат раздавани бели тениски с надписа на кампанията. Който желае, може да се снима с новата си придобивка, а кадрите ще се превърнат в билбордове, които ще бъдат поставени на „Таймс Скуеър” в Ню Йорк.

Освен това, на клиентите ще бъде предоставена възможност да дарят сума от 5, 10 или 25 долара, които ще бъдат преведени в специален фонд на ООН.

„Възлагам големи надежди на кампанията. Хората не бива да се страхуват да говорят за глада и трябва да са наясно, че именно те могат да помогнат този проблем да бъде разрешен. Дарете няколко долара, разкажете на хората около себе си, напишете нещо – всеки може да го направи”, споделя дизайнерът.

Вчера ви разказахме за благотворителната инициатива на H&M, а днес ви споделяме за още една такава, отново родена в модния свят. Радваме се, че именити брандове обръщат все по-голямо внимание на обществени проблеми и дават своя принос, чийто мащаби са значителни. Прекрасно е, че в една индустрия за милиони, хуманността все още е жива.

Текст: Станислава Добрева

Снимка: Michael Kors

 

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Препоръки от седмицата
Препоръки от седмицата

Коктейлна рокля Dawnana Regular Fit от ROTATE

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Дамска чанта CP120 Черен от Coach

  Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Дяволът е в детайлите.

Ако сте пропуснали
Най-четени