Дали я харесваме или не, за Роберто Кавали това няма никакво значение. Той избра поп певицата Ники Минаж за рекламно лице на пролетно-лятната си колекция като я преоблече така че почти не я познахме. Оказа се обаче, че поп принцесата много добре успява да влезе в ролята на жената Cavalli. Тя е достатъчно дръзка, достатъчно провокативна, достатъчно колоритна, за да ни накара да обърнем внимание и на това партньорство между шоубизнеса и модата.
Подобно на Кавали и Ники Минаж изгради имиджа си върху концепцията за почти безсрамна провокация и открита сексуалност. Тя го прави по един начин, италианския дизайнер по друг, а когато пътищата им се пресичат виждаме, че тези два еднакво заредени полюса, всъщност оформят една добра партньорска идея и работят в симбиоза.
На снимките, дело на Francesco Carrozzini, Ники Минаж е облечена с роклите, които видяхме на подиума още през септември – коприна, много принтове, дълбоки деколтета. Изборът на Кавали обаче никак не е случаен. „Спрях се на Ники Минаж, защото тя олицетворява буйната и съвременна женственост на жената Cavalli… Исках чувствена жена, която познава тялото си, не се срамува от извивките си, а ги превръща в свое силно качество”, споделя дизайнерът. Това е и основната идея, която той прокарва с тази кампания – жените трябва да се чувстват свободни в дрехите си и щастливи с телата си. Именно така, Кавали си остава Кавали – моден провокатор, чиито експерименти винаги са аргументирани по най-добрия начин.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още: