Емблематичната мъжка модна марка Brioni официално представи рекламната си кампания за есен/зима 2017/18. В нея главната роля е поверена не на друг, а на носителят на „Оскар“ Антъни Хопкинс. Черно-белите кадри със звездата от „Мълчанието на агнетата“ са дело на фотографа Грегъри Харис и на тях Хопкинс позира облечен в кашмирено поло, елегантни ризи и костюми.
Припомняме, че през юни Brioni обяви името на новия си креативен директор – Нина-Мария Ницше. През 1989 г. тя е работила за Мартин Марджела, а след това става артистичен директор на Maison Martin Margiela. През 2016 г. Ницше се присъединява към екипа на Vetements. Тя е първата жена творчески директор в историята на Brioni. „Философията на модната къща се основава на новаторския подход към мъжките дрехи. Моята цел е да подсиля и укрепя тази дългогодишна традиция“, сподели скоро след назначението си Нина-Мария Ницше. Антъни Хопкинс е първият й избор за лице на модната марка.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Brioni