Знаете ли какво се случва, когато рок музиката срещне модата (и по-точно казано италианска мъжка модна марка)? Отговорът е пред очите ви!
Хеви метъл ветераните от Metallica се превърнаха в главни действащи лица в най-новата мъжка кампания на Brioni. Вокалът Джеймс Хетфийлд, барабанистът Ларс Улрих, китаристът Кърк Хамет и басистът Робърт Трухильо облякоха черни костюми, както и бели смокинги за кампанията, ръководена от новия креативен директор на емблематичната модна марка – Джъстин О’Ший. Снимките са дело на фотографът Закъри Майкъл.
Кампанията вероятно ще създаде нова вълна в цялата луксозна индустрия, тъй като напълно подменя старата идентичност на Brioni, която беше с лого с елегантен червен шрифт и минималистичен дизайн.
Модна къща Brioni е създадена през 1945 г., а Metallica е сформирана като група през 1981 г. Припомняме, че О’Ший наследи Брендън Мулейн като креативен директор на италианската модна къща през април, тази година.
Новото лого на Brioni използва едри готически букви – стил, който най-често е асоцииран с метъл музиката, а Metallica се снимаха в кампания в стила на емблематичната обложка на албума на Queen „Bohemian Rhapsody”. Новината за колаборацията на Brioni и Metallica бе съобщена още на 4 юли, по време на модното ревю на марката в рамките на Седмицата на мъжката мода в Париж. Така Brioni се нареди до редица известни модни къщи, които използват музиканти за рекламните си кампании.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Press
Вижте още:
BRIONI – СЪВЪРШЕНАТА МЪЖКА ПРОЛЕТ С ИТАЛИАНСКИ НЮАНСИ
АХ, ТЕЗИ ИТАЛИАНЦИ! МАРИАНО ДИ ВАЙО ОТ АСИЗИ ДО НЮ ЙОРК И ПО ЦЕЛИЯ СВЯТ