Американската модна къща Calvin Klein разгърна нова страница за своята кампания за сезон пролет 2024 на Calvin Klein Jeans заедно с дългогодишните си посланици JungKook и JENNIE.
Кампанията, дело на фотографът Мерт Алас и стилизирана от Еманюел Алт, утвърждава статута на Jung Kook като глобална поп звезда, демонстрирайки естествената му увереност, докато използва емблематичната Grand Central гара в Ню Йорк, показвайки новите модели от колекцията на Calvin Klein Jeans за пролет 2024. А JENNIE изтъква на преден план своята игрива увереност, облечена в емблематичното бельо и дънки на Calvin Klein, издигайки всеки стил до статуса на икона.
Самата колекция придава доза младежка енергия към емблематичните за всеки гардероб модели, съчетани с минималистичната визия на бранда. Дънките Straight Fit от 90-те години хвърлят носталгичен поглед към един от най-иконичните деним силуети. Тениската Oversized Monogram интерпретира по нов начин този базов модел с помощта на знаковото за Calvin Klein лого.
От нов деним до изискано ежедневно облекло, колекцията на Calvin Klein Jeans за пролет 2024 носи свежест при стиловете за сезона и поставя суровата автентичност на марката на фокус за новото поколение.
Колекцията на Calvin Klein за сезон пролет 2024 е налична в магазините на Calvin Klein Jeans в Serdika Center и Paradise Center.
Текст и снимки: ПР