Roberto Cavalli отвори нова страница в своята история с назначаването на Питър Дъндас за творчески директор на марката. И тук, както при Gucci става въпрос за едно от двете – еволюция или революция на марката. Зависи от гледната точка. И така, това е дебютът на дизайнера, който се премести, за да твори тук от модна къща Emilio Pucci, където Масимо Джорджети пое поста. За онези, които не се интересуват горещо кой кой е в модния свят обаче тези неща вероятно не са толкова важни. Визията на дрехите е това, което ни вълнува не на последно място. Какво е сътворил Дъндас?
Дизайнерът е запазил очевидния сексапил, играта с дължините, дори анималистичните принтове тук-там, с които е известна марката. Акцентът пада върху сексапилът на жената, а роклите и полите продължават да бъдат или много къси и прилепнали, или пък твърде разголващи женското тяло, въпреки дължината. Новостите тук са употребата на деним, байкър якетата и като цяло по-спортния дух на колекцията. Младежкият дух сериозно се е настанил в тази колекция Cavalli. Нищо от това, което виждаме обаче не ни учудва, защото припомняме – Питър Дъндас е работил за Roberto Cavalli от 2002 до 2005 година и тази колекция по-скоро е едно съвременно продължение на сътрудничеството между модните имена. И все пак, как мислите – революция или еволюция се е случила тук?
Текст: Fashion Inside
Снимки: Press
Вижте още: