Записали сме в календарите си датата 6 ноември, защото точно тогава ще можем да видим и докоснем резултата от новата колаборация между H&M и Александър Уанг. За разлика от другите партньорства на шведската модна марка, този път разбрахме много повече детайли относно предстоящата линия дрехи. Последните новини и снимки, които виждаме, са от рекламната кампания, а в главните роли са моделите Ракел Цимерман, Джоан Смолс, Наташа Поли. Телевизионната реклама ще бъде показана за пръв път на 30 септември.
Спортните препратки по тоалетите са повече от очевидни. Тъмните цветове са повече от очаквани, а геометрията на кройките – нямаме търпение да разгледаме на живо. „H&M са правили прекрасни неща в миналото, но аз исках да създам дизайни от нулата. Има само няколко модела, които напомнят на нещо, което сте виждали при марката. Вместо да създам по-достъпни копия на скъпи облекла, аз предпочетох да създам истински облекла за свободно движение, които да са от нормалния ценови диапазон на марката за спортната им линия. Така успяхме да създадем тези дрехи, през тази гледна точка“, разказва Уанг.
Колекцията се състои от мъжка и женска част. Включени са обувки, дамски чанти и други „предмети“. Ще може да се открие селекция от асортимент, необходим в ежедневието. H&M ги описват като „отразяващи начина на живот на Александър Уанг с добавени чувство за хумор и ирония.“ Всички вече горе-долу получихме представа какво ще видим след шест седмици, но любопитството ни става все по-голямо, защото сме сигурни, че най-доброто предстои.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: H&M
Вижте още:
Топ 5 в петък: Есенните визии на Totally Erected, които трябва да имате в гардероба си