Обещахме ви трилогия, в която да разкрием малко от стиловите тайни на IT момичетата в модата, красящи три различни поколения. Започнахме с Gen Z и цветната Ема Чембърлейн, чийто небрежен, но все пак класен летен стил може да разучите тук.
Днес продължаваме с една доказана икона на Millennial (1981-1996) стила, която печели сърцата на аудиторията с много чар и обаятелен британски ексцентризъм – Алекса Чънг.
View this post on Instagram
Алекса започва кариерата си като модел, но в нещастния ред на нещата осъзнава, че това съсипва представите й за самата нея, затова се опитва да се пренасочи и да не разчита изцяло на визията си. Типичният й хумор и приятен характер я правят чудесен избор за телевизионна водеща и така тя прелита от проект в проект, докато паралелно става лице на брандове като: Pepe Jeans, Lacoste, DKNY Jeans, Tommy Hilfiger, Longchamp…
Създава свой едноименен бранд през 2017 г., който спира да съществува през 2022 г., след като не може да се справи със затрудненията, породени от пандемията.
Тя, също като Ема, е Vogue момиче и contributing editor за британското издание.
Измежду десетките кариерни пътища, по които поема, начинът на обличане винаги остава най-с(т)илния коз на Алекса…
View this post on Instagram
Лятната визия, с която ни вдъхнови този път, капсулира есенцията на 40-те години (или поне така, както ние ги виждаме). Една зряла, красива и секси жена – в пика на играта, а не на пауза.
Виждаме Алекса в дълга сатенена (или копринена, всеки според бюджета си) рокля в зелено, подчертаваща извивките на тялото, но леко разкроена надолу, за да не придава прекалено еротичен вид. Не, че е нещо лошо.
Роклята е дело на Nensi Dojaka, дизайнерката, придобила популярност покрай постпандемичния тренд с пълната прозрачност: глад за показност и еротика, който изследвахме още в началото на 2023 г.
В описанието под поста си Алекса подчертава, че вдъхновението идва от Кийра Найтли и нейната дълга копринена рокля в Изкупление (2007).
View this post on Instagram
продължава на следващата страница…