Вече десет години Джорджина Чапман и Керен Крейг стоят начело на своя бранд Marchesa. И макар, че „поведението“ на марката се придържа към специфичния тип усещане за лукс, който се търси в Америка, този път двойката реши да представи произведенията си в Лондон. Така отбелязаха своите десет години и Marchesa се озова в английската столица – у дома, по-близо до приятелите и близките на своите създатели. И освен, че показаха своите идеи, двамата успяха да споделят и по чаша шампанско със своите гости.
Всъщност, тази колекция на Marchesa пресъздава една друга, по-европейска от обикновено, идея – кралските облекла на Великобритания. Само че ги видяхме изтълкувани през духа на модерния XXI век, даващи повече възможност на жената да се движи. Никак не ни учуди фактът, че именно Джорджия Мей Джагър бе там, за да открие ревюто. „Тя наистина пресъздава духа на новата колекция“, разказа Чапман. Певицата Рита Ора не пропусна събитието, бидейки една от най-големите фенки на марката.
В колекцията обаче се забелязва играта между различни концепции – може да се види малко rock ’n’ roll „звучене“, малко или много бродерии, декорации, флорални мотиви. И в крайна сметка Marchesa си остава такава, каквато я познаваме от предишните десет години – нежна, женствена и винаги готова за червения килим.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
Запознайте се с КАНДИС на YVAILO! Тя е секси, дръзка, от миналото и от днес
Най-доброто от Ню Йорк – незабравимата пролет, която не е дошла