„Наследството и архивите на бранда Dunhill представляват огромно вдъхновение за развитието на нови продукти, но духът на Алфред Дънхил всъщност е мъжът, който искам да пресъздам, особено неговия чар, убедителност и решителност да открива изключителното качество.“ С тези думи Джон Рей – творческият директор на мъжката марка, описва своите модни търсения. Dunhill носи еклектичния дух на типичния британец, а последната рекламна кампания ни разказва точно за този иконичен мъжки стил, разпространен вече далеч извън границите на Кралството.
В предстоящата рекламна кампания за пореден път Dunhill си партнират с известната фотографка Ани Лейбовиц. Кадрите се фокусират върху интересния британски стил, а видеото „разказва“ за това как преминава една фотосесия с мъже модели. Виждаме красивите Louis Elliot, Andrew Cooper и Alex Blamire в ролята на типични британски джентълмени в една идилична атмосфера извън градския шум. Костюмите на марката са издържани в типичните за нея „живи цветове“, мъжът се чувства удобно… може би в своята къща на брега на морето – някъде в провинцията.
Това, което ни спечели тук – целта на колекцията в този и вид: Британските мъже имат негласно уважение към външния си вид и представянето на себе си пред света. И все пак понякога те го правят погрешно. Тези сякаш погрешно съчетани детайли и нетипични комбинации, носени с огромно самочувствие, придават смисъл на тези грешки, които мъжете допускат. „Идеята за тази небрежност, комбинирана със свободата, която идва в моменти, когато мъжът отива на гости на приятел в провинцията, ме заинтригува дълбоко…“, споделя Джон Рей.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
Мъжете и пролетта – новите модни трендове