Легендарната зала The Tanks на галерията за съвременно изкуство Tate Modern в Лондон става домакин на дебютната колекцията TommyXLewis за пролет 2020, създадена от дизайнера Tommy Hilfiger и британския пилот във Formula 1 и световен посланик на марката – Люис Хамилтън. Цялото шоу можете да проследите на живо тук:
Превърналата се в емблематична за бранда колаборация с шесткратния световен шампион на FIA Formula Onе – Люис Хамилтън, ще бъде фокусирана върху напредъка в сферата на устойчивите иновации, които са в сърцето на тази съвместна колекция.
С всяка следваща колаборация между двамата, устойчивостта бива извеждана все повече на преден план. В колекцията TommyXLewis за пролет 2020 повече от 75% от дизайните са съставени от по-устойчиви материали и чрез партньорства, които намаляват отрицателното въздействие върху доставните вериги. Последната колаборация на TommyXLewis включва 100% памук, от по-устойчиви източници, включително органичен памук и рециклирани материали, веган алтернативи на кожата, дънкови материи с ниско въздействие върху околната среда и довършителен препарат miDori® bioWick, изграден на основа на растителни семена, с нисък въглероден отпечатък, осигуряващ бързо съхнене и фиксиране.
„Решени сме да бъдем една от водещите марки за устойчив начин на живот в света и това е ангажимент, който споделяме с Люис“, каза Томи Хилфигър. „От първия ден Люис и аз имахме за цел да включваме все повече иновативни производствени принципи и устойчиви материали във всяко наше сътрудничество. Горди сме да постигаме нови основни етапи всеки сезон, като колекцията за пролет 2020 е най-устойчивата ни колаборация досега.“
За Пролет 2020 шоуто TOMMYNOW се завръща в Лондон и ще се проведе в емблематичната галерия Tate Modern по време на Седмицата на модата. От първото си представяне насам, оригиналната платформа TOMMYNOW „Виж сега – купи сега“ успя да обиколи света, със спирки в Ню Йорк, Париж, Шанхай, Милано и Лос Анджелис.
Този сезон, заедно с най-новата колаборация TommyXLewis, шоуто ще представи и мъжката и дамската линия на HILFIGER COLLECTION за Пролет 2020. Дизайнерът черпи вдъхновение от пионерския дух в сърцето на съвременна Америка, като HILFIGER COLLECTION дизайните за пролет 2020 носят усещане за кънтри и рок-енд-рол в комбинация с типични за Източното крайбрежие елементи, като извеждат феновете на пътешествие из емблематичните американски пейзажи.
Визията на Томи Хилфигър е да създава мода, която отваря ума и кръгозора. Като част от това пътуване към устойчивост, бизнес стратегията на марката обхваща цели, вариращи от интегриране на циркулярност в дизайните и набавяне на 100% от памука от по-устойчиви източници, до производство на 50% от продуктите от деним, чрез довършителни процеси с ниско въздействие върху околната среда (срок до 2020 г.), както и поемане на активна роля в управлението на водата. През 2018 г. ключовите постижения на марката включват извличането на 70% от общия обем на памука от по-устойчиви източници, както и партньорство с WWF за обучение на работници в 17 индустриални парка в китайския басейн на река Тайху за управление на рисковете, свързани с водните ресурси.
Текст и снимка: Press на марката