Неуморимият Карл Лагерфелд не просто насочва вниманието си към туристическата индустрия, а директно подготвя експанзията си в тази област. Всеизвестен факт е, че с каквото и да се заеме Кайзерът, го прави изпипано до съвършенство, привличащо вниманието и предизвикващо нестихваща любов.
Последният му проект в Макао напълно подкрепя думите ни. Интериорът в новия луксозен хотел с 230 стаи на Лагерфелд е проектиран от самия него и ще бъде открит през 2017 година. Но плановете на великия дизайнер съвсем не се изчерпват с това, той се фокусира върху пускането на своя туристически бранд. Karl Lagerfeld Hotels and Resorts е марката, с която Кайзерът навлиза в сектора. Освен хотели, тя ще управлява и ресторанти, жилищни имоти и частни клубове, които ще отразяват легендарния стил на дизайнера и естетическия лукс, с който той е известен.
„Аз съм ходещ лейбъл. Името ми е Labelfeld, не Lagerfeld.“ Осъзнавайки много добре тази своя роля, той и за миг не се отделя от сътворяването на история, била тя под формата на дрехи, фотографии или интериор. Характерният му стил вече украсява лобитата на Acqualina, най-атрактивният и новоизграден комплекс в Маями, както и визията на вътрешните пространства в шестзвездния си хотел в Макао. И двата проекта ще бъдат официално открити следващата година.
Лагерфелд не е първият представител на модната индустрия, който обръща поглед към туристическия сектор, а се присъединява към Armani, Versace и Bulgari, които от години вече развиват дейност в сектора. Убедени сме обаче, че както и във всичко досега, изживяването човек да се докосне до нещо, създадено от Кайзера е равносилно на любовна експлозия.
Текст: Ивайла Влахова
Снимки: Press Karl Lagerfeld Hotels and Resorts