Битката с времето – как да победите в нея

Много задачи, малко време за изпълнение. Вероятно тази ситуация ви е позната. Решихме да потърсим решение на това как най-ефективно да разпределим работните си ангажименти, за да можем да приключим с всичко не обходимо навреме, без да сме под постоянен стрес.

Съветите на Дан Кенеди успяват да уловят всички разсейващи фактори и да ги поставят на заден план в сравнение с настина приоритетните задачи. Като човек, който през последните 25 години пътува по целия свят и провежда професионални лекции и тренинги, той е успял да извлече максимума от тях.



Игнорирайте телефона си

Трудно постижимо, но важно за повишаването на ефективността при работа правило. Необходимо е да се научите да се освобождавате от тиранията на телефона и пълния контрол на електронната поща. Ако непрекъснато отговаряте на позвъняванията, постоянно ще се разсейвате от текущите задачи, по които работите. И така предоставяте контрола върху времето си неизвестно на кого, и в резултат на това свършеното количество работа е доближава до нула.

Минимум делови срещи

Много бизнес лектори съветват да се организират делови срещи, и това е съвсем правилно. Но практически никой не говори за това, че е небоходимо да се съкратят, без да губите ценно време. Трябва да използвате всякакви начини да съкратите времето за провеждане на такива срещи до минимум. Необходима ви е ясна тактика за провеждането на подобни заседания, за да избегнете загубата на време. Ако вече сте насрочили такива, не говорете за времето и летните отпуски, а се съсредоточете върху въпросите, които конкретно трябва да се обсъдят.



Абсолютна пунктоалност

Ако уважавате времето си и искате и другите да гледат по същия начин на него, трябва да действате с абсолютна точност. Бъете винаги на точното място, в точното време и без дори минимални закъснения. Когато започнете да се държите по този начин, то ще получите и пълното право да изисквате от останалите те също да ценят времето ви, както вие сте постъпвали с тяхното.

Съставяне на списъци

Нито една система за планиране на времето не може да мине без съставянето на списъци. С каквото и да се занимавате, всички важни дейности и цели се нуждаят от подреждане. Възможно е да сте „свобдна натура“, която смята, е всевъзможните списъци единствено ограничават. Но всъщност нещата стоято по съвсем различен начин. Колкото повече дребни детайли си записвате, толкова по-малко ще ви се налага да ги съхранявате в главата си. Така ще дадете възможност на ума си да се занимае с действително важните и нужни дела.

Съветите на Дан Кенеди, може би звучат малко крайно, но определно са ефективни. Без да се ограничат дребните, „изяждащи“ време дейности, няма как да бъдет изпълени наистина съществените работни задачи.


Текст: Fashion Inside

Снимки: Pexels

 

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Ultramarine A-Silhouette Coat от Merlenne

  Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Mid-Lenght Wool Trousers от Merlenne

  Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Hug Me Coat in Soft Wool от Merlenne

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Barrel Jeans with Fringes от Merlenne

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Елегантостта е в детайла.

Ако сте пропуснали
Най-четени