Мина известно време, докато намерим възможност сами да усетим уханието на новия парфюм на Dolce&Gabbana – Dolce Rosa Excelsa. И като всичко, което двамата италианци правят, и този път не оставаме разочаровани – нито от аромата, нито от дизайна на флакона, нито от рекламната кампания, която последва пускането му на пазара. Последната се оказа събирателен пункт за трима италианци, носители на награди на Академията – София Лорен, Енио Мориконе и Джузепе Торнаторе.
Краткото видео, което може да видите по-долу, е богато на символика и емоции. 81-годишната София Лорен е главната героиня в рекламната кампания на парфюма, а търсенията и тук са насочени към италианската култура и вдъхновение от традициите. Парфюмът е уловил духа на цветето роза в най-свежата му форма. Този аромат съдържа две деликатни и благородни розови нотки. А екстракт от цветето African Dog Rose се използва за пръв път в създаването на парфюм.
Тези редки уханни мотиви са съчетани с турска роза, която придава още повече интензивност на аромата. Розата като цяло е повтарящ се мотив в произведенията и дизайните на Dolce&Gabbana. Розата е и основа за дизайна на флакона, който представлява шишенце, в което сякаш има вълшебен еликсир. Тази Rosa Excelsa ще ви поднесе цветния свят на Доменико и Стефано дори и да не носите техни дрехи и аксесоари. Понякога парфюмът е достатъчен!
https://www.youtube.com/watch?v=K6pdNpNgmtg
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
РОМАНТИЧНО ВДЪХНОВЕНИЕ С АРОМАТ НА ПРОЛЕТ
BIODERMA ПРЕДЛАГА РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМНАТА КОЖА СЪС SEBIUM MAT CONTROL