Със стил и елегантност брандът Davines беше представен от Николета Лозанова с красива фотосесия сред природата, която затвърждава усещането за тих лукс като въплъщение на марката.
Кадрите подчертават философията на Davines за съвършенство и елегантност, които не се натрапват, а въздействат чрез внимание към детайлите и грижа за околната среда. На кадрите се вижда също как Николета и Елена Стефанова – маркетинг директор и собственик на Selena ES, празнуват представянето на новия бранд.
Николета е официален бюти амбасадор на Selena ES и лице на Davines за България, като тя самата подчертава важността на принципите на компанията и споделя: „Днес празнуваме Тихия лукс……тихият лукс е добротата, етиката, усмивката, прегръдката, тихата любов, тишината на природата, тихо настъпващата пролет…Бъди част от промяната с Davines!“
Davines – Тихият лукс с грижа за природата
Davines е италиански професионален бранд, посветен на грижата за косата, който е признат по целия свят за своето качество, иновации и устойчив подход. Основан през 1983 година, Davines изцяло съчетава висока ефективност с грижа за околната среда. Брандът работи активно за намаляване на въздействието върху природата чрез използването на натурални съставки и рециклируеми опаковки, като вярва, че истинският лукс не е само в продукта, а и в начина, по който той се създава.
Концепцията на Davines се основава на три принципа:
1. Устойчивост – Продуктите на Davines са създадени с минимално въздействие върху околната среда, а компанията активно участва в инициативи за намаляване на въглеродните емисии и опазване на природните ресурси.
2. Иновации – Брандът е лидер в използването на новаторски технологии и съвременни методи за производство на козметика, които гарантират максимално ефективни и безопасни резултати за косата.
3. Елегантност и качество – Davines комбинира естетика и високо качество, предоставяйки не само ефективни продукти, но и създавайки уникално преживяване за клиента.
Сред продуктите на Davines, на които ще могат да се насладят любителите на грижата за косата в България, са: OI – серия, посветена на абсолютната красота, която е глобален световен бестселър; Essential Hair Care – грижа, която цели запазването на биоразнообразието с изключителни активни съставки за косата. Naturaltech – продукти и терапии, предлагащи ефективни решения на често срещани проблеми; More Inside – невероятни стайлинг предложения; Heart of Glass – серия, създадена специално за грижите за русата коса; Pasta & Love – продукти, предназначени за мъжката грижа; Mask With Vibrachrom и View – бои за коса, които са с висок процент натурален състав и същевременно ефективно гарантират безупречни цветове;
Кампанията „Grow Beautiful“
В допълнение към своите основни усилия за устойчиво развитие, Davines стартира и нова кампания „Grow Beautiful”, която цели да привлече вниманието към важността на опазването на околната среда и борбата с климатичните промени.
Посланието на кампанията гласи „Когато природата цъфти, ние също процъфтяваме.“ Кампанията подкрепя усилията за намаляване на въглеродните емисии и популяризира иновациите, които спомагат за възстановяването на екосистемите. В тази кампания се представя и специален продукт с мисия, а именно Хидратиращо масло за коса, лице и тяло с първия в света регенеративен органично сертифициран екстракт от Невен, отгледан в Европейския регенеративен център в Италия.
Selena ES – Официален представител на Davines в България
Компанията Selena ES е горд партньор на Davines за българския пазар и активно работи за разширяване на присъствието на бранда в страната. Чрез представянето на устойчиви и иновативни продукти, Selena ES играе важна роля в популяризирането на идеите на Davines, като същевременно подкрепя мисията на бранда за създаване на по-добро бъдеще за всички.
Продуктите на Davines се разпространяват ексклузивно към салоните за красота в България от Selena ES, а клиентите могат да се доверят на фризьорите за експертен избор на най-подходящите продукти и терапии за красива и здрава коса.
Текст: ПР
Снимки: Selena ES