Още през пролетта стана ясно, че козметичната фирма Lancôme подготвя една по-особена парижка колекция с гримове, за която си сътрудничи не с кого да е, а с модна къща Sonia Rykiel. В началото на юли двата легендарни бранда обявиха официално новината. И тъй като френските ръководства на двете компании са се ръководили изцяло от френското правило „колкото по-малко, толкова по-добре”, колекцията се е получила съвсем символична. Отговорник за дизайна й е творческият директор на Sonia Rykiel – Жули де Либран.
Опаковките на продуктите създават алюзията за уютно френско кафене (като Le Flore и Le Rouquet), или за разходка по булевард Сен-Жермен-де-При. Забавни рисунки на игриви очички и устни – символ на съблазънта, на книги и чашки с кафе – всички, представящи френската je-ne-sais-quoi („необяснима красота”), на която завижда целият свят – изкуството да създаваш изискан образ без особени усилия. На това разчита и колекцията на Sonia Rykiel и Lancôme. Небрежна елегантност, която винаги е с мярка.
Щедрите палитри със сенки, иновативният молив за устни, ружът Cushion Blush Subtil и останалите продукти вече са на френския пазар, а от средата на септември – и в магазините на Lancôme в цял свят.
https://www.youtube.com/watch?v=9DKVvP4WPCQ
Текст: Fashion Inside
Снимки: Press