Преди няколко дни Лейди Гага показа в Twitter официалната фотография на своя първи дамски аромат, който носи наименованието Fame. За създаването му са били координирани усилията на истински професионалисти: силуетът на флакона е дело на прочутия британски фотограф Ник Найт, а снимките за рекламната кампания са дело на неговия колега – американеца Стивън Клайн. Освен, че е „заключен” в изящна опаковка, ароматът е впечатляващ и с това, че има абсолютно черен цвят. Любопитното в случая е, че действието му е на принципа на така наречените „симпатични мастила” – само няколко минути след напръскването му, черното постепенно избледнява, а накрая изчезва съвсем. Уханието изневерява и на традиционната пирамидална структура, която е характерна за всички парфюмерийни продукти. В него всички компоненти си взаимодействат без йерархия, разкривайки се едновременно върху кожата. Fame се състои от три основни акорда: тъмен, чувствен и лек. За първия отговарят беладоната и тамяна. Вторият е на базата на мед, кайсия и шафран. А зад третият се крият цвят на тигрова орхидея и жасмин. Уханието се очаква да се появи в магазините през есента.
Ето как изглежда и видеото към рекламата:
Текст: Марио Трифонов
Снимка: Press
Вижте още: