„В яркочервено, чувствено розово, електрическо синьо и най-дълбокото черно: палитрата от наситени тонове на новата линия гримове Dior Addict проследява основните акценти в сезона на слънцето.“ Именно по този начин от френския моден гигант разказаха преди дни на своята публика в социалните мрежи за най-новата си серия за красота. И разбира се, ние последвахме поставения на вниманието ни линк. Той ни отведе в „централата“ на Dior. Снимките ни оставиха с повдигнати от възхищение вежди, а когато една фотосесия ни накара да мечтаем – опитваме се да разберем малко повече и за нея. Оказа се, че моделът, послужил за рекламно лице, е безкрайно нежната рускинята Саша Лус. Снимките са заснети от самия Стивън Майзел, а „хореографията“ и стайлинга са дело на Карин Ройтфелд. Ето какво научихме и за последните продукти на марката, за които почти си загубихме думите. За да сме ви полезни обаче, взехме информацията за тях от извора – http://www.dior.com/
Dior Addict It-Lash. Категорично стилна, лесна за нанасяне, лесна за премахване и почистване от лицето – това е перфектната спирала за тези, които биха искали всичко в едно. Четката е мека и нежна. Тя покрива косъмчетата на миглите по цялата им дължина и ширина като добавя много обем. Връхчетата ѝ достигат и до най-малките косъмчета на долния клепач. Формулата е базирана на комбинацията от плътен восък и прозрачен гел, който придава блясък на текстурата. Спиралата може да се премахне единствено с топла вода, без дори да се налага да използвате почистващи продукти за очи. Създадена е в четири цвята – черно, синьо, пурпурно лилаво и розово, а цветова гама е описвана като: „нещо невиждано до този момент“.
Dior Addict IT-LINE. Очната линия е един от най-обсъжданите продукти на марката. Нея, поставена върху клепача по същия начин като от рекламата, видяхме за пръв път в ревюто висша мода на Раф Симънс. И още тогава ни хареса. Чист цвят, интензивен блясък и лесно нанасяне – това са основните характеристики на продукта. Цветовото разнообразие е в унисон с това на спиралите за мигли. Премахването на продукта става лесно – с топла вода или класически лосион за очи.
Марката създаде още един обект на желанието – сенки за очи с контрастиращи и силно различаващи се цветове от тези на гореспоменатите продукти. От Dior уточняват, че така предизвикват жените да експериментират повече с привичките си за поставяне на макиаж и нюансите, които използват.
Dior Addict Fluid Stick. Това не е червило. Нито е гланц за устни. Това е едно от предизвикателствата на Dior – хибридна формула, която стартира нова ера в цветовете за устни. Този стик „разчита“ на нова формула, която поддържа блясъка дълго и създава усещане едновременно за плътност и течно състояние на продукта. Все пак – използва се като червило.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Dior
Вижте още: