Аромат, който едновременно съчетава очарованието на младостта, съвременната женственост и традиционната класика. Такава е била идеята при създаването на новото ухание Manifesto на модната къща Yves Saint Laurent. То е предназначено за дамите над 30. В началото аромата очарова с нотки на жасмин и лилия. „Сърцето” му е с нотки на касис и ванилия. Базата е дървесна – с уахние на кедър и сандалово дърво. Флаконът на новото ароматно изкушение напомня не само на пясъчен часовник, а и на изящен дамски силует. Присъствието на виолетовия акцент е своеобразен поклон към самия Лоран, който безкрайно много е харесвал този цвят и го е определял като съблазнителен. От модната къща се надяват, че новото им предложение ще се превърне в същия бестселър като своя предшественик Opium.
Лице на уханието е американската актриса Джесика Частейн. А рекламният образ е смел и провокативен. Нейните ръце са оцветени във виолетово и според създателите на кампанията точно по този начин е отразена същността на Manifesto – чар, грация и присъствие, които оставят отпечатък след себе си…
Текст: Марио Трифонов
Снимки: Press
Вижте още: