Дейвид Ганди е от малцината модели мъже в света, който може да се похвали с над 15-годишна успешна кариера зад гърба си. Като през последните 10 години името му обичайно не помръдва и от топ 3 и на най-високо платените лица в бизнеса.
Роден е в семейство от средната класа в Есекс, Англия, но по външност повече напомня на божество от старогръцките митове и легенди. Харизмата, която притежава, случайността и участието му в състезание за модели, за което дори не знае, че съквартирантът му го е записал, са все парченца от житейския му пъзел, които звучат като сценарий на филм. 21-годишен по това време, Ганди печели състезанието, но това е едва началото за него.
В години, в които модните подиуми са наводнени от андрогенни, хилави модели, Дейвид прави прецедент и своя голям пробив, въпреки ръста си от 191 сантиметра и мускулестото си от глава до пети тяло. Превръща се в любимец на Доменико Долче и Стефано Габана и тъкмо те го изстрелват към върха с рекламната кампания за иконичния си парфюм Light Blue, заснета на остров Капри през 2006-а не от кого да е друг, а от Марио Тестино.
След снимките за тази кампания, обиколили земното кълбо и отворени повече от 11 000 000 пъти онлайн, няма врата, която да не се отвори пред Дейвид Ганди. През 2011-а Dolce&Gabbana издава албум от 280 страници, посветен на общата си работа с него.
Следват собствена модна линия за бельо и дрехи за дома за Marks and Spencer, рубрики за Vogue и GQ. Дейвид списва и ревюта на коли за Vanity Fair. Влюбен е във високите скорости и се състезава както със спортни коли, така и с моторни лодки. Подкрепя няколко благотворителни каузи. И изобщо грижи се добре никога да не скучае.
А с тази въшншност, стига да поиска, кариерата му може да продължи още дълги години.
Текст: Александра Тошева
Снимки: Press