Робин Риана Фенти, барбадоската певица и композиторка, се ражда под щастлива звезда на 20 февруари 1988 година. За крехката си възраст шоколадовата красавица може да се похвали със завидни музикални, модни, актьорски и търговски успехи. Тя е на път да превърне името си в „марка” за дълго време напред, по примера на много известни жени по света.
Едва 16-годишна, Риана заминава за Америка, където започва кариерата си на певица. Както често се случва, славата на музикалната сцена отваря много други врати. РиРи не остава незабелязана от модните гиганти.
През 2011 година модната марка Armani пуска първата си реклама във Фейсбук с новото си лице Риана. Черно-белите фотографии показват певицата в по-необикновена визия: с къса руса коса, в перфектна форма, подчертана от изкусителното бельо на Armani. Тази кампания носи огромни приходи на бранда.
Същата година Риана представя и първия си аромат – Reb’l Fleur с впечатляваща телевизионна реклама. Това е една от най-разкошните реклами, които американска певица е правила. Видеоклипът е дело на американската криейтив агенция Droga5 и категорично грабва вниманието на телевизионните зрители в Щатите. Продажбите на парфюма също не закъсняват и бележат голям успех. До момента Рири има три парфюма, които не отстъпват по продажби пред останалите аромати на световните гиганти.
Следващата изява на поп иконата, извън музикалната сцена, отново е през 2011 година. Тогава немската козметична марка NIVEA също избра хитовата певица за свое рекламно лице. Красавицата се харесва на различни култури, страни, възрасти и класи, което съвпада с концепцията на NIVEA за универсалност.
Тази година Риана продължава модните си дебюти, като представи своята колекция дрехи за британската верига River Island . Те отразяват без изненада стрийт стила на певицата. Тя показа смесване на различни модни трендове и какви ли не провокации, които „пречупват” стила и могат да превърнат всяка дама в градска принцеса.
Отново през тази година певицата участва в музикално видео за американската бира Budweiser, чиито телевизионни реклами правят глобална музикална кампания, озаглавена Made for Music. Видеото отразява новия хитов сингъл на звездата Right Now и е заснето от режисьора Марк Романек. Глобалната известност на Риана за пореден път категорично привлеча вниманието на любителите на бирата.
Сигурни сме, че в бъдеще все по-често ще виждаме Rihanna на различни билбордове, реклами и етикети. Да, това е едно успяло момиче, чието име продава!
Текст: Даниела Симеонова
Снимки: Press/БГНЕС