Христина Ангелова е млад дизайнер, който е красиво олицетворение на упоритата си козирожка зодия. Сама казва, че страда от абсолютна педантичност в работата си, но се надява това да е за добро, макар че понякога идва в повече и на самата себе си. Не прави компромиси и изпипва силуетите и кройките до крайна прецизност, съчетавайки ги с подходяща материя. Но пък точно там се крие тайната за брилянтния завършек на дрехата – акцент, който за нейния бранд TINĀ SOCIAL CLUB е задължителен.
Извън професията си, Тина е момиче, което обича да се забавлява, да пътува и да прекарва свободното си време с приятели. За жалост, напоследък е оставила личния си живот на втори план, давайки предимство на модната кариера. Споделя, че гони професионалните си цели до край, но не на цената на всичко. А за това трябва здрав разум, който да може да даде трезва преценка кога си заслужава и кога не.
Твоят бранд се казва TINĀ SOCIAL CLUB. Защо? Кой е социалният клуб на Тина?
Социалният клуб на Тина е едно доста обширно понятие, което за вбъдеще има доста да се развива, надявам се. Идеята е доста грандиозна и трудна, защото не се отнася само до дрехи и мода. Да, това ще е моден клуб, който ще събира ценители на модата. Ще се провеждат редица събития, свързани с модата, но за вбъдеще се надявам TINĀ Social Club да се заеме и с благотворителна кауза и посредством контактите си с тези ценители на мода да може да се организират благотворителни търгове и събития, с които да се подкрепя тази кауза. Защото модата е източник на вдъхновение и сила, тогава когато е част от подобно движение. Това, разбира се, ще се случи напред във времето.
Как изглежда твоята мода, какви са нейните специфики?
Радвам се, че още от самото начало моята мода има свой собствен почерк. Зарадвах се, когато осъзнах, че моите дрехи се разпознават почти на мига, което би трябвало да означава, че носят собствен характер и специфика.
Отличителни за бранда са невероятните сака, всяко от които сякаш носи свой собствен характер. Какво те вдъхновява за направата им?
Не мога да определя какво точно ме вдъхновява, изпитвам желание да правя именно това, не че в момента в колекцията няма и много красиви рокли, но определено саката са моята стихия и именно в тях хората ме разпознават. Когато видят моя рокля, питат каква марка е, докато видят ли сако, първият въпрос е: това ТINĀ ли е? Така са ми споделяли клиентки.
Кои са предпочитаните от теб материали, които използваш при изработката на дрехи?
Предпочитаните материали винаги са естествени – коприна, памук, кашмир, ангорска вълна, които ще са и основните материи в зимната ми колекция.
Защо реши да се реализираш в България, какви са предизвикателствата на родната модна индустрия?
Идеята ми е да тръгна от тук. Все пак съм българка и живея в България. В момента колекцията ми се предлага в Палма де Майорка и Москва. Имах изява и на филмовия фестивал в Кан през 2012 година, т.е… подготвям се, но искам всичко да е изпипано до най-малка подробност, за да се хвърля в дълбоките води. Но TINĀ определено ще се продава в чужбина и както всичко останало, разбира се, това ще отнеме време и усилия.
Къде можем да открием шедьоврите на TINĀ SOCIAL CLUB?
Можете да ги откриете в шоуруума TINĀ SOCIAL CLUB на бул. Витоша 192-198, който официално ще отвори врати на 10 април с бляскаво парти.
Какъв е девизът на TINĀ SOCIAL CLUB?
Девизът на бранда е: „Ние сме това, което правим постоянно, тогава съвършенството не е действие, а навик.” Вярвам, че всяка една дама би се почувствала съвършена с TINĀ.
Какво предстои както на теб, така и на бранда?
От тук само напред и нагоре.
Интервю: Станислава Добрева
Снимки: TINĀ SOCIAL CLUB
Вижте още:
Lena-Lena: „Сексапилът няма календар или часовник”
Джон Галиано – историята на един творец, който очаква втори шанс