Очаквахме, че Moschino няма току-така да приключи темата за пържените картофки и хамбургерите. Какво е едно Big Mac меню без Coca-Cola, все пак?
Затова не се учудихме, когато разбрахме, че новата колаборация на Джеръми Скот е именно с „газирания” гигант. Дизайнерът е създал три нови визии за Light напитката, които вече се продават в Италия и ще бъдат достъпни до края на годината.
Не можем да не си зададем въпроса дали новото начинание всъщност е продължение на „McDonalds колекцията”, или на последната, която видяхме, посветена на куклата Барби? А може би и на двете, защото логическата връзка сякаш е повече от очевидна.
Творецът, в чиито произведения основната съставка е доза лудост, е сътворил дизайни, обединени единствено от логата на двата бранда. Бледорозова основа с бели сърца е едно от предложенията му, а второто представя животински принт, но не обичайния леопард или зебра, а… крава. Дали веригата за бързо хранене отново има нещо общо? Последната идея на Скот е олицетворение на Таблицата на Сивцев, посредством която проверяваме зрението си в кабинета на офтамолога. Този път обаче не търсим отделни букви, а само едно име: Moschino, разбира се.
Текст: Станислава Добрева
Снимки: Moschino/Coca-Cola Light
Вижте още: