Световноизвестната марка за безалкохолни напитки Coca-Cola избра да заснеме глобалната си празнична реклама в България. Коледното видео се излъчва в над 80 държави по целия свят от началото на ноември. Телевизионният клип разгръща магията на Коледа със сюжет, изпълнен с примери на приемственост и споделяне на доброто. Рекламата разкрива и завръщане на един от най-емлематичните елементи на празничните кампании на Coca-Cola, именно коледния камион.
Коледният камион се появява за първи път на телевизионните екрани през 1995г. и вече повече от четвърт век е асоциация за настъпващите празници. Така, вече за няколко поколения яркочервеният Coca-Cola камион се е превърнал в символ на коледната магия. От компанията споделиха, че скоро ще дадат повече информация и дали коледният камион на Coca-Cola ще се завърне отново в България.
Един Дядо Коледа не стига – ни казва Coca-Cola чрез традиционната за това време на годината глобална коледна рекламна кампания. Идеята на видеото е да напомни на хората колко е важно да бъдат по-сърдечни и открити един към друг и да правят жестове на добро към околните. Новата коледна кампания цели да вдъхнови хората да споделят доброто всеки ден, с или без повод – с всяка добра дума, скромен подарък, благородна постъпка или неочакван комплимент. Така, Coca-Cola подсказва, че всеки един от тези жестове на добро може да разкрие вътрешния Дядо Коледа у човек, защото Един Дядо Коледа не стига.
Друг магичен елемент, част от коледната кампания на компанията, е мащабната национална потребителска промоция „Сподели духа на Коледа“, която ще подари празнично настроение на късметлиите с редица награди, сред които и три пътувания за двама до дома на Дядо Коледа – Лапландия. Активацията предизвиква всеки да покаже познания за любимия белобрад старец и по-конкретно дали знае къде живее той. Всеки може да участва в томболата за наградата в периода 06.11-23.12 в приложението на Coca-Cola.
Текст и снимки: ПР