През март тази година предстои премиерата на последната екранизация на приказката „Пепеляшка“. В приказната история този път ще вземат участие Кейт Бланшет, Лили Джеймс и Хелена Бонам Картър. Трейлърът на филма може да видите най-накрая в нашия материал, а преди това ще ви представим една вълшебна модна идея, която Disney реализира с помощта на 9 известни дизайнери.
За да отбележат своя нов филм по подобаващ начин, от Disney помолиха прочути дизайнери на обувки да направят своя интерпретация на дизайна на известната стъклена пантофка на Пепеляшка. Сред известните имена са Jimmy Choo, Salvatore Ferragamo, Nicholas Kirkwood, Charlotte Olympia, Jerome C. Rousseau, Stuart Weitzman, Paul Andrew, Alexandre Birman и René Caovilla.
Скиците им са само намек за това, което можем да очакваме, защото делото на дизайнерите не свършва с изобразяването на патофките под формата на рисунки. Обувките всъщност ще бъдат създадени в действителност. Ще се продават единствено в магазините Saks Fifth Avenue в New York и в Beverly Hills, Harrods в London и Galeries Lafayette в Paris. Цените им не се споменават никъде, но едва ли ще бъдат сред нещата, които всяка жена би могла да си позволи.
Макар и някои дизайнери вече да са правили свои дизайни на известните стъклени обувки, то този път колаборацията официално е със създателите на филма – Disney. Вицепрезидентът на Disney Entertainment разказва: „Стъклената пантофка на Пепеляшка се е превърнала в магически символ на трансформацията“ … и в символ на женската промяна и израстване, бихме добавили ние.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
Булката беглец: Натали Портман остава “Miss”, заради Miss Dior
United Nude – тези обувки заслужават да ги обуваме всеки ден