По стъпките на майка си – уверено и с много успешен старт – такова е началото на моделската кариера на почти всички деца с известни родители. Дъщерята на Джони Деп и Ванеса Паради не е изключение от правилото. Тя получи и едно от най-високите признания в модния свят – Карл Лагерфелд я избра за рекламно лице на новата серия очила „Pearl Collection“ на Chanel. „Лили Роуз е невероятна, тя е младо момиче от ново поколение, с всички качества да бъде звезда“, аргументира своя избор дизайнера, който влиза и в ролята на фотограф тук.
На кадрите Лили сякаш играе „Лолита“, носейки различни очила с марка Chanel и дрехи, разбира се. Дъщерята на Джони Деп понастоящем е на 16 години и доста ни прилича на известната си майка. Ванеса Паради, всъщност, започва партньорства с марката още през 1990 година, които продължават и до днес. Така че би могло да се каже – Лили Деп има част от Chanel в своето ДНК.
Лили вече е дефилирала за френската модна къща в началото на тази година на едно от ревютата по време на модните седмици. Тя е и един официалните гости на всяко събитие на Chanel. Затова и изборът тя да бъде рекламно лице изглеждаше по-скоро неизбежен и съвсем предвидим, отколкото неочакван. А какво още да очакваме от нея, нямаме търпение да разберем.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
ЛАГЕРФЕЛД ПОСТРОИ КАЗИНО ЗА МОДНОТО ШОУ НА CHANEL
ФАРЕЛ УИЛЯМС И КАРА ДЕЛЕВИН В НЯКОЛКО СЕМЕЙНИ СЦЕНИ ЗА CHANEL