Дъщерята на Джони Деп – неизбежният избор на Chanel

x

fffgg

 


По стъпките на майка си – уверено и с много успешен старт – такова е началото на моделската кариера на почти всички деца с известни родители. Дъщерята на Джони Деп и Ванеса Паради не е изключение от правилото. Тя получи и едно от най-високите признания в модния свят – Карл Лагерфелд я избра за рекламно лице на новата серия очила „Pearl Collection“ на Chanel. „Лили Роуз е невероятна, тя е младо момиче от ново поколение, с всички качества да бъде звезда“, аргументира своя избор дизайнера, който влиза и в ролята на фотограф тук.


 

ddgdg

 


На кадрите Лили сякаш играе „Лолита“, носейки различни очила с марка Chanel и дрехи, разбира се. Дъщерята на Джони Деп понастоящем е на 16 години и доста ни прилича на известната си майка. Ванеса Паради, всъщност, започва партньорства с марката още през 1990 година, които продължават и до днес. Така че би могло да се каже – Лили Деп има част от Chanel в своето ДНК.

Лили вече е дефилирала за френската модна къща в началото на тази година на едно от ревютата по време на модните седмици. Тя е и един официалните гости на всяко събитие на Chanel. Затова и изборът тя да бъде рекламно лице изглеждаше по-скоро неизбежен и съвсем предвидим, отколкото неочакван. А какво още да очакваме от нея, нямаме търпение да разберем.

Текст: Стефи Стоева

Снимки: Press

Вижте още:

ЛАГЕРФЕЛД ПОСТРОИ КАЗИНО ЗА МОДНОТО ШОУ НА CHANEL

ФАРЕЛ УИЛЯМС И КАРА ДЕЛЕВИН В НЯКОЛКО СЕМЕЙНИ СЦЕНИ ЗА CHANEL

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Препоръки от седмицата
Препоръки от седмицата

Коктейлна рокля Dawnana Regular Fit от ROTATE

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Дамска чанта CP120 Черен от Coach

  Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Дяволът е в детайлите.

Ако сте пропуснали
Най-четени