Спортът и удоволствието от движението са две от причините, заради които с удоволствие присъствахме на официалното откриване на първия в България Nike Only Store. То се състоя вчера, на 28 март, със специалното участие на световната шампионка по бийтбокс Адриана Николова-Печенката и брейкърите от Макоса Ностра.
Магазинът е разположен на 252 квадратни метра площ в Serdiкa Center. Там ще намерите всичко от богатия асортимент на марката, като акцентът пада върху дамските колекции. Продуктовата серия се състои от най-новите модели обувки за бягане, облекло и екипи, разработени от Nike в съответствие с ангажимента на марката за по-високи спортни постижения и по-ниско въздействие на производството върху околната среда.
Магазинът стартира с кампания на най-новите модели Nike Lunar Flyknit, разработени по технологията Nike Flyknit – най-доброто постижение до момента на Nike по отношение на лекотата и здравината на спортните обувки. Моделите Lunar Flyknit предлагат на бегачите изключителна лекота, здравина и невероятна стабилност. Магията им се изразява в комбинацията на много здрава и ултра-лека Nike Flyknit горна част и супер меко и гъвкаво Nike Lunarlon ходило.
Новата концепция магазини се реализира в целия свят. През последните няколко години Nike пусна подобни проекти в девет града в САЩ, Лондон, Стокхолм, Москва, Букурещ, Атина и други градове по света. Реконструкцията на магазините Nike в цял свят е вдъхновена от идеята за смесване на изкуство, технологични постижения и спорт. Nike се вдъхновява не само от спортистите, но и от потребителите, които следят модните тенденции и се интересуват от дизайн, иновации и спортни постижения.
Новата концепция магазини се фокусира основно върху представянето на отделни продуктови категории, предлага артикули, изработени по последните спортни технологии, с инвестиции в екологично производство. Основна цел на новата концепция магазини е да усъвършенства функционалната система при актуализирането и представянето на колекциите на марката и да подобрява комуникацията с клиентите. Тази нова концепция говори на езика на спорта чрез комбиниране на наследството на марката с най-новите идеи в спортното производство.
„Новият Nike магазин ще бъде различен от другите магазини. Този тип концептуални магазини предлагат на клиентите не само да закупуват спортни стоки, но и да станат част от един истински спортен клуб, притегателен център за всички онези, които споделят идеята за здравословен начин на живот”, сподели г-н Михалис Катсибирис, управител на ЕФ ЕФ Груп България.
Текст: Fashion Inside/Press
Снимки: Nike
Вижте още:
Adidas с нова вълнуваща колаборация – спорт, красота и женственост в едно