Какво ново от Dolce&Gabbana? Отговорът е кратък: рекламна фотосесия, която е колкото типична, толкова и различна. Есенно-зимната кампания вече е факт, а в нея впечатление правят две неща: отсъствието на музата на сицилианското дуо Моника Белучи и присъствието на Клаудия Шифър.
Супермоделът се завръща като лице на бранда след близо 5-годишно отсъствие. Последно я видяхме в представянето на круизната колекция за 2009 година, както и в рекламата на един от парфюмите на италианския лейбъл. Сега една от любимките на 90-те години отново позира за марката, този път в компанията на Бианка Балти и още куп хора от различни полове и поколения – както е характерно за Dolce&Gabbana.
Фотосесията е приказна, горска, кралска, феерична. Моделите са сякаш заснети в своето зелено царство, в което най-голямата магическа сила е модата. Любопитно е името на фотографа, който стои зад обектива на модната приказка: Доменико Долче. Изглежда не само Карл Лагерфелд държи да заснема собственоръчно кампаниите си и тази практика е на път да се превърне в тенденция.
Текст: Станислава Добрева
Снимки: Dolce&Gabbana/Domenico Dolce
Вижте още:
Малайка Фърт се отправя на изток от Рая
Moschino разкриха и останалите интересни кадри от последната си реклама