
16-годишната Айрис успя да засенчи баща си – Джуд – с участието си в новата кампания на Burberry Beauty.
Айрис получи правото да бъде лице на най-новата Liquid Lip Velvet линия, която включва версията на иконичния британски бранд за основното течно матово червило.


Кампанията, която е заснета в Лондон от Анджело Пенета, брюнетката застава пред обектива му с наситено червило и изглежда като най-доброто съчетание на известните си родители.
Това е първата й глобална рекламна кампания и без съмнение можем да кажем ще е само началото на пътя й нагоре. Съвсем скоро ще се нареди до останалите известни наследници в модната индустрия като Хейли Болдуин и Кая Гербер.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Press

Мадона за Dolce & Gabbana The One Fragrance
It’s Always You: празничната колекция на MERLENNE
„Живот в роли“ увенчава честването на 80 години от рождението на Катя Паскалева