Немският супермодел Клаудия Шифър разказа пред Vogue, че през цялата си 25-годишна кариера е наблюдавала и отбелязвала всичко, свързано с косата си. Сега, на фона на собствените й впечатления и предпочитания, заедно с козметичния гигант Schwarzkopf, ще бъде реализирана серията продукти, носещи името Essence Ultime.
Наблюденията, предпочитанията и заключенията на модела, свързани с поддръжката на косата, ще бъдат обобщени под формата на шампоани, балсами, маски, включително боя за коса, като един от нюансите ще се рекламира като цвета на самата Клаудия. Според русата звезда, поддръжката на косата се върти около четири основни неща – обем, защита на цвета, блясък и процедури против увреждането й.
Продуктите вероятно ще получат широк отзвук сред дамите, защото ще бъдат промотирани като лесен и ефективен начин да постигнете коса като на супермодел. Това определено е добра стратегия за таргетиране, имайки предвид, че възможността за прекрасна коса ще се продава и на достъпна цена.
Припомняме ви, че за Клаудия Шифър това изобщо не са първите стъпки отвъд моделството. През 2011 година тя реализира собствена колекция дрехи. През септември миналата година тя обяви, че възнамерява да създаде собствена колекция очила, вдъхновена от 70-те години и собствения й стил.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още: