Време е за понеделнишките клюки през изминалата седмица, които избрахме специално за компания със сутрешното кафе!
Вечната Синди Крофорд е лице на Reserved
Reserved ни изненадват приятно с розова идилия и неостаряващата Синди Крофорд. Легендарният супермодел е лице на кампанията, носеща името I love you Cindy. С нея брандът Reserved се покланя пред десетилетието на декаденса и танцува смело в 80-те години на миналия век, когато всички са във вихъра на танца, всичко изглежда ново, музиката те кара да станеш от стола и да будуваш до сутринта, а технологиите тепърва навлизат. Косите са стилизирани със спрей, а на нас не ни се иска нищо друго освен да затанцуваме в ритъм и в същия розов костюм!
Добра доза сексапил от Брадли Купър
Нова глобална кампания с главно действащо лице Брадли Купър. Дори споменаването на името му ни навежда на мисълта, че ще говорим за лукс и добри мъжки аксесоари. Интуицията не ни подвежда, защото Брадли Купър се снима на мотор в пустиня до Лос Анджелис, а на заден план небрежно откриваме винтидж самолет. Причината за тази скъпа сценография е луксозният бранд за швейцарски часовници IWC Schaffhausen. Марката празнува силните и свободни индивидуалисти, за които не съществуват рамки, граници и непреодолими препятствия. А за жените остава огромната доза наслада от сексапила на Брадли Купър. Харесваме го!
Айрис Апфел в умален вариант
Ако сте си мечтали за кукла, която да прилича на най-старата тийнейджърка в света, то вече може да се сдобиете с Барби, изглеждащо като Айрис Апфел. 96-годишната икона на стила има кукла Барби по свое подобие и тя е точно толкова стилна, колкото и любимата ни Айрис. Облечена в зелен костюм на Gucci и очила с огромни рамки, куклата на Айрис е истинско бижу. А всички фенове съвсем скоро ще могат да се насладят и на възможността да обличат и всички останали кукли Барби с дрехи, стилизирани по модел на аутфитите на Айрис. Ще се възползваме!
И Донатела каза „сбогом“ на естествената кожа
Списъкът с брандове, които се отказват от употребата на естествена кожа, се увеличава ежедневно. Донатела Версаче обяви, че брандът повече няма да използва животински материали в колекциите си, а в последвалите интервюта споделя, че не чувства правилно да се убиват животни, за да се прави мода. Furla, Michael Kors, Tom Ford, Gucci и Givenchy бяха сред първите, отказали се от кожата. От няколко години към последователите на fur-free модата са Ralph Lauren, Calvin Klein, Tommy Hilfiger и StellaMcCartney. Приветстваме това решение и мислим, че светът все повече ще осъзнава, че модата е преди всичко забавление. И жертвите, които се правят в нейно име, не трябва да са прекалени! Всичко отминава…
Селена Гомез с втора колекция за Coach
Певицата, актриса и любимка на милиони тийнове по света Селена Гомез обяви, че втората колекция, която създава за бранда Coach, ще включва и дрехи. Тя направи това съобщение в Instagram със снимка, която само разбужда интереса ни още повече! Селена споделя, че е изключително щастлива, че има шанса да работи отново с Coach, да има собствена колекция дрехи и да работи усърдно по нея през последните месеци. Ще следим с интерес резултатите!
Риана почти срина Snapchat
Приложението Snapchat регистрира загуби от 800 милиона долара за отрицателно време. Причината е неподходяща реклама, която засяга пряко Риана и Крис Браун. Рекламата пита потребителите дали биха предпочели да „ударят шамар на Риана или на Крис Браун“. Малко по-късно Риана споделя възмущението си със story в Instagram и е категорична, че не би приела дори и евентуално извинение от Snapchat. Според певицата това само би насърчило домашното насилие, на което не трябва да се гледа с насмешка, а напротив, редно е да се дава все повече публичност. През 2009-та година самата Риана стана жертва на домашен побой, нанесен от Крис Браун. Феновете изцяло подкрепят Риана! Ние също!
Текст: Fashion Inside
Снимки: Instagram, Pinterest