Какво би бил модният свят без постоянните напомняния на Доменико Долче и Стефано Габана, че всичко е шарено, весело, а всеки ден може да бъде като Фестивала в Кан? Двамата италианци ни накараха риторично да се запитаме този въпрос след като пуснаха поредната си рекламна кампания за лято 2016. Снимките са вдъхновени от последните „звездни“ събития в Кан. На снимките отново разпознаваме прекрасните Камила Хенсън, Рейчъл Томас и Хавиер Серано, сценарият тук отново ни връща във френската филмова столица.
Цялата идея покрай интересния рекламен проект на Dolce&Gabbana се завърта около основните „правила“ на Фестивала – позирайте на червения килим, забавлявайте се много и правете много снимки. И моделите тук са уловени да правят точно това, облечени от глава до пети с модели на марката, който „крещят“ лято и мода. И въпреки модерните и актуални тоалети, тук е постигнат ретро, винтидж ефект, който ни връща в 60-те години.
Най-отличаващ се е известният „майорка принт“, който прави дрехите на марката напълно разпознаваеми. И всъщност, този принт е един от най-фалшифицираните в последно време, заедно с дамските чанти на марката и други отличителни черти. Но, ако сте били пред Grand Hyatt Cannes Hotel Martinez в Кан, където са правени снимките, или сте докоснали дреха на марката, винаги бихте разпознали оригинала от копията. Това е поредната серия снимки от италианския моден бранд, която ни кара да мислим за Средиземноморието с много любов и усещане за топло лято.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
Nike и Оливие Рустейн си партнират за създаването на уникална футболна колекция дрехи
Bottega Veneta – цветни ретроспекции и италианска мода с ретро нотки