Глобалната кампания на Dolce & Gabbana за аромата The One „The New Intensities“, с участието на Мадона и актьора Алберто Гера, идва изненадващо преди празниците. Първите изображения от кампанията се появиха в големите парфюмерийни издания, сигнализирайки за нова важна глава за ароматното семейство „The One“ на Dolce & Gabbana. Най-новото издание на The One (The New Intensities) е описано като еволюция на емблематичния аромат, съчетаваща класическа чувственост с модерен привкус. Присъствието на Мадона засилва кинематографичния тон на кампанията, докато Алберто Гуера внася свеж оттенък. Тази комбинация засилва ангажимента на Dolce & Gabbana към сливането на традицията, чара и преоткриването както в аромата, така и във визията.

Творческото партньорство между Dolce & Gabbana и Мадона се корени в буквално десетилетия сътрудничество. Креативните директори на марката Стефано и Доменико, които са и приятели на Мадона, намират кралицата на попа за постоянен източник на вдъхновение. Поп иконата за първи път носи марката през 1991 г. и става лице на множество рекламни кампании, включително забележителната серия от 2010/2011 г., заснета от Стивън Клайн, която се основава на италианския неореализъм и собствената персона на Мадона. Марката е проектирала и костюми за турнетата на Мадона и е отбелязвала нейното наследство през цялата си история.
View this post on Instagram
Връзката достигна нов връх на Седмицата на модата в Милано, сезон пролет-лято 2025, където Dolce & Gabbana представиха цяла колекция, вдъхновена от Мадона. Ревюто, озаглавено „Италианска красота“, отдаде почит на най-запомнящите се визии и трайното ѝ влияние върху модата. Мадона присъства лично на ревюто, като направи драматично влизане със златна корона и дантелен воал и беше почетена както от марката, така и от публиката. На подиума бяха представени 58 модела, стилизирани като Мадона, отразяващи нейния емблематичен стил от 90-те години на миналия век с руси перуки с къдрене и смели, тъмни силуети – директен поклон пред нейната сила и наследство.
View this post on Instagram
Новата кампания за The One е едновременно честване на тази продължаваща творческа връзка и смело изявление за 2025 г., съчетаващо утвърденото наследство на аромата с постоянно развиващото се влияние на Мадона.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Instagram

It’s Always You: празничната колекция на MERLENNE
„Живот в роли“ увенчава честването на 80 години от рождението на Катя Паскалева
Връчиха „Златна игла 2025“ с ревю-спектакъл