Мода на болнавите мъже и жени ли? От LANVIN знаят най-добре!

x

 

 

 


 

Новата пролетно-лятна кампания на френската марка LANVIN вече е факт. Факт е и обаче, че на нас изобщо не ни хареса това, което видяхме в едноминутното видео и снимките – всички до една дело на иначе великия Steven Meisel. 

Групата момичета и момчета от кадрите са представени като увлечени в ситуация без смисъл и развръзка, в разговор без тема и контекст. Всъщност произведенията на Албер Елбаз изглеждаха съвсем приемливо на ревюто от началото на есента и как няма – той е един от онези дизайнери, които успяват да дадат живот на дрехите. Пролетните му решения са с „метално” покритие и много блясък. Дотук добре! Какво се случва след това?

 


 

 

 

 


В рекламната кампания дрехите не са това, което бяха. Хората също. Смятаме, че тяхната виталност се е изгубила в прехода от подиума към рекламната кампания, където моделите са се простили със здравия си вид и са лишили и дрехите от търговски такъв. Какво не ни хареса? Нито аморфните движения на моделите ни увличат към покупка, нито дамските чанти, приличащи на лъскави торби за отпадъци, изглеждат като аксесоар, който непременно трябва да имаме. Безжизнените лица на мъжете и жените, мокрият ефект в косите и изгубената идея за здрави и жизнени хора ни се стори твърде не на място.

Иначе харесваме LANVIN, но не и когато не разбираме идеята на това, което трябва да ни накара да го искаме и купуваме.

 


 

 

 

 


Текст: Стефи Стоева

Снимки: Lanvin

 

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Препоръки от седмицата
Препоръки от седмицата

Коктейлна рокля Dawnana Regular Fit от ROTATE

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Дамска чанта CP120 Черен от Coach

  Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Бяла рокля в студен ден.

Ако сте пропуснали
Най-четени