Докато ние се наслаждаваме на свободното си време, модните дизайнери не спират да работят и да ни изненадват с новости. И така, какво пропуснахме да видим, докато се борехме с жегата през изминалата седмица?
Saint Laurent пусна капсулна колекция с … какво ли не
За тези, които все още не планират да затворят плажния сезон, креативният директор на френската модна къща Антъни Вакарело създаде поредната капсулна колекция за концептуалните бутици на Saint Laurent Rive Droite. Тя включва аксесоари за лятна ваканция като пластмасови козирки срещу слънце, шапки с името на марката, плетени чанти, скимборди, надуваеми аксесоари, плажни кърпи, бижута, както и вази и чинии. Кампанията се казва The Heat („Жега“) и е заснета от южноафриканския фотограф Хенрик Пуриен. В случай, че нямате път до парижките и лосанджелиските им пространства Rive Droite, можете да разгледате и се снабдите с артикули от официалния уебсайт на марката.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Burberry откри Casa Jondal Beach Club в Ибиса
За да отпразнува последната си лятна колекция TB Monogram, проектирана от Рикардо Тиши, Burberry добави към собствеността си плажния клуб Casa Jondal в Ибиса. Пространството е покрито с монограмите на британската марка в бели, сиви и сини тонове. Междувременно Burberry стартира и pop-up пространство в сътрудничество с италианските магазини Antonioli. Подобно на плажния клуб, то е украсено с монограми на марката. Посетителите могат да закупят от там артикули от мъжката и дамската линия, както и унисекс моделите на бранда.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Франк Оушън стартира своя собствена марка
Известният музикант Франк Оушън лансира Homer, който е вдъхновен от младежките му мании и фантазии за наследственост. Рапърът описва проекта си като „независима американска луксозна марка“. Първата колекция на креативния изпълнител включва бижута и копринени шалове, върху които работи от три години. Бижутата са изработени от 18K злато и рециклирано сребро, ръчно рисуван емайл и диаманти, отглеждани по етичен път – в лаборатория. Някои от бижутата са представени в сътрудничество с Prada, което не е изненадващо, тъй като са проектирани в Ню Йорк, но ръчно изработени в Италия. Колекцията е представена в стилизиран каталог, който е създаден и фотографиран от самия музикант. И за да бъде всичко още по-ексклузивно, те могат да се закупят само по предварителна поръчка.
Камил Мисели от LVMH е новият дизайнер на Pucci
Френската дизайнерка, работила за Dior, Chanel и Louis Vuitton, ще трябва да се мести в Италия, защото Pucci официално я взимат в своята „къща“. Тя ще започне работа по колекциите на марката по-късно тази година. Наскоро марката обяви, че би искала да си върне колекциите създадени за „свободно време“. Може би това е и причината, поради която представители на бранда твърдят, че Мисели е перфектното въплъщение на марката и нейната естетика. Дизайнерката наскоро работи под ръководството на Никола Геские в Louis Vuitton като креативният директор за аксесоарите. Въпреки, че е сравнително ново име за публиката, Мисели е позната на модния свят с кариерата си, която започва на 15-годишна възраст като стажант в Chanel и Azzedine Alaïa.
Напомняме, че концернът LVMH стана едноличен собственик на Pucci, след като купи 33% от акциите от семейство Emilio Pucci. Дъщерята на покойния дизайнер, Лаудомия Пучи, ще се оттегли като вицепрезидент и имидж директор на марката след повече от двадесет години работа и в бъдеще ще се грижи за архивите на баща си и популяризирането на неговото наследство.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Том Форд с книга за живота си след напускането на Gucci
Не сме сигурни кога ще дойде в България, но е сигурно, че Том Форд работи върху публикуването на втората си книга, в която ще говори за живота и работата, след като напусна поста си на креативен директор на Gucci. Американският дизайнер ще се фокусира главно върху собствената си марка, която основава през 2005 г. Предговорът към „Том Форд 002“ е написан от главния редактор на американския Vogue Анна Уинтур. В книгата с 444 страници също така можете да прочетете текста на бившия главен редактор на Vanity Fair Грейдън Картър и разговор с редакторката на WWD Бриджит Фоли, да видите снимки на Бионсе, Джулиан Мур, Дженифър Лопес, Риана, Никълъс Хълт , Зендая, Тимъти Шаламе и Дрейк в дрехи на Tom Ford. Ще бъдат публикувани и скандалните кампании от Стивън Клайн и Ник Найт, взети от личния архив на дизанера.
Приключваме тук с новините от света на модата и се връщаме обратно към морето и ментите на плажа. А, ако случайно сте жадни за още интересни факти и не искате да изпускате модните събития, ви препоръчваме да последвате Instagram профила ни @fashion_inside_bg.
Текст: Тереза Восканян
Снимки: Getty/Instagram/архив на марките