Движението и удоволствието от спортуването през есента на 2014 година ще имат ново лице – това на Nike и последната им колекция Tech Pack. Рекламният ѝ дебют се оказа поредно вдъхновение, за да започнем да спортуваме още по-редовно. На кадрите виждаме 21-годишната Карли Клос – едно от лицата на кампанията. Прекрасен избор, защото тя е един от моделите, чийто здравословен и ориентиран към спортуването начин на живот се превърна в истинско верую за феновете ѝ. Карли и нейната най-добра приятелка – певицата Тейлър Суифт, често пускат любопитни снимки в социалните мрежи, показвайки на света как и защо спортуват. Това и още много фактори напълно оправдават избора на модела за рекламно лице на колекцията, която се състои от панталони, клинове, шорти, якета и пословичния за марката суитшърт Tech Fleece, подходящ за джогинг през зимата.
В колекцията е включен и моделът Tech Butterfly Jacket – суитшърт, който е всичко друго, но не и посредствена, сива спортна дреха. Драпиран на гърба, с асиметричен цип на предницата, той е удобен и за спортния следобед извън залата. За своя каталог Nike облякоха в този модел върху известни спортисти като Серена Уилямс, Джени Бушар и Ангелика Бенгтссон. Оказва се, че и Карли Клос е фен на Tech Butterfly Jacket.
Цените на облеклата от колекцията варират в диапазона от 80 до 150 долара. Достъпна е онлайн на nike.com/techpack. Линията спортни облекла за есента ще се настани и в избрани магазини на марката от 28 август.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Nike
Вижте още:
Boyfriend jeans: начин на употреба
Код „жълто” от Moschino или с други думи – аксесоарите „Spongebob”