Предстоящата модна седмица в Лондон продължава да ни вълнува още преди да е започнала. Първо разбрахме за появата на Маноло Бланик, а днес ни стана ясно и, чe концепцията на още един легендарен дизайнер на обувки ще присъства на модните събития, този път като фон. Британският съвет по мода е избрал Никълъс Къркууд да създаде дизайна за брандиране на предстоящата модна седмица. Концепцията на дизайнера се базира на геометрично и графично лого, което да послужи като бекграунд на случващите се събития.
Това е трети сезон, през който Британския съвет по мода решава да избере дизайнер, в чийто ръце да остави визуализацията на брандирането за предстоящите модни шоута. Предишните двама са Джонатан Сондърс и Маноло Бланик, които останаха запомнени с добро творческо изпълнение на задачата.
Къркууд споделя, че за него е огромна привилегия да работи със съвета по мода, за да може да предаде собствената си интерпретация за модната седмица. „Взел съм елементи от собствената си работа и модели, които усещам, че отразяват дръзката природа и енергията на лондонската седмица на модата“, обяснява Къркууд за очаквания персонален елемент, който ще видим в крайния резултат върху флайери, билбордове и декори в Somerset House, където се провеждат голяма част от ревютата.
текст: Стефи Стоева
снимка: БГНЕС