С назначаването на Алесандро Микеле като творчески директор на Gucci, идеята за лукс и естетика на модната къща се промени почти из основи. Geek-момичето на диайнера е новата героиня на италианския бранд. Тя дръзко се различава от останалите персонажи, които виждаме на модната сцена. Дамската линия тоалети Gucci обаче не е единствената новост тук. Екстравагантният италианец „поправи“ моделите чанти на модната къща и продължава да работи и в тази посока.
С принт логото на марката по цялата повърхност, те са познати на всички фенове на Gucci. Двойното GG може да се види по модели с къси и дълги дръжки, мини и по-големи размери, а този сезон Алесандро Микеле ще покажe и цели осем вариации на една от най-пословичните чанти– Gucci Dionysus. Мини колекцията е посветена и вдъхновена от 8 големи градове-мегаполиси – места, на които животът се случва на бързи обороти като в отделен организъм.
Вижте още: Pantone и Sephora със серия гримове, посветени на новите цветове за 2016 година
От януари, в избрани монобранд магазини на Gucci в Рим, Ню Йорк, Лондон, Париж, Шанхай, Хонконг, Токио и Дубай ще се продава ексклузивно чантата – във всеки град с различен, уникален дизайн. Украсени с флорални мотиви или декорации от фигури, отпечатък от устни, пеперуди, морски кончета. На всяка чанта ще бъде изписано и името на града, от който е вдъхновена. От Gucci все още не са обявили цените, но имайки предвид, че редовните модели обикновено струват около две хиляди евро и, че колекцията ще бъде лимитирана, то очакваме драстично по-високи суми тук. И все пак, около Коледа, след Коледа – вярваме в чудесата по всяко време и си пожелаваме една такава!
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
Бар Рафаели – „Игла в купа сено“ от Agent Provocateur
Jimmy Choo – истинската история зад любимите ни обувки на висок ток