Дебютната кампания на Хайдер Акерман за Tom Ford
Първата кампания на Акерман за Tom Ford предлага кинематографична визия, която едновременно почита и преосмисля наследството на марката.
Първата кампания на Акерман за Tom Ford предлага кинематографична визия, която едновременно почита и преосмисля наследството на марката.
Емили Блънт, която играе асистентка на Миранда Прийстли, беше видяна на снимачната площадка в Ню Йорк да изглежда много различно от обичайното си аз.
С дебелина едва 8.8 мм. той е най-тънкият в света смартфон със сгъване навътре до момента и съчетава водещ в света индустриален дизайн с ултраголяма батерия.
Актрисата се обедини с лайфстайл марката Flamingo Estate от Лос Анджелис за лимитирана серия „Pamela’s Pickles“ – буркан с пикантни, флорални краставички.
Ralph Lauren представя емблематичното мече през 1990 г. като подарък за рожден ден, а сега героят участва в анимационен филм.
UNIQLO UT си партнира с POP MART, за да представи нова съвместна колекция, която пренася вселената на Касинг Лунг „The Monsters“ в серията графични тениски.
17-годишнатаСъндей Роуз, която е най-голямата дъщеря на Никол Кидман и Кийт Ърбан, се появи за първи път на корицата на модно списание като новото „It“ момиче.
Късометражният филм свързва три предишни глави: Launderette, Biar Hall и Refrigerator, като преформулира архивните препратки в съвременна визуална история.
Тази година светът празнува 200 години от рождението на Йохан Щраус – краля на валса и една от най-ярките музикални фигури на XIX век.
Дългоочакваното продължение ще ни отведе в нови, неизследвани територии – към сблъсък, в който е заложено бъдещето на величествения свят.
JLo, която навършва 56 години днес, беше снимана до триетажна торта във видео, споделено в нейните Instagram Stories. Тя танцува на новото си парче „Birthday“.
Националният дворец на културата (НДК) в момента е център на много важно глобално движение – Stand Up срещу уличния тормоз водено от марката L’Oréal Paris
Virgil Abloh: The Codes, нова европейска изложба от архива на Върджил Абло в партньорство с Nike, ще представи работата на покойния дизайнер в Гран Пале.
Триметрови холограми и колекция от над 60 дамски и мъжки облекла, сътворени изцяло от изкуствен интелект – това накратко описва първото по рода си AI модно шоу.
Сътрудничеството му с Bottega Veneta стана достояние за първи път чрез кампанията “Craft is our Language”, която наблягаше на изразителния потенциал на ръцете.
Очаквайте нашите отстъпки, промоции,
новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!
Петъчно вдъхновение от Риана.