Името Equinox принадлежи на една от най-известните фитнес „империи“ в света. Новата им рекламна кампания е озаглавена „Commit to Something” или в превод „Посветете се на нещо“. Серията кадри, заснети от Стивън Клайн, предизвикаха доста противоречиви мнения. Equinox обаче са прочути със заснемането на подобни кампании, които често ни карат да повдигаме вежди.
И този път вместо марката да прави директни препратки към своите продукти, снимките акцентират на някои наболели социални проблеми, които в днешно време ангажират публиката. Маркетинговият директор на Equinox – Carlos Becil, обяснява, че вместо момичетата да са снимани как показват бицепсите си, екипът например избира да покаже жена с перфектно тяло, която кърми своите деца на публично място… или жена активистка, която протестира, насочвайки вниманието към феминизма.
„Това е призив за действие към всички нас. Рекламата е насочена към посвещаването на нещо, но и ни кара да се замислим колко от това е истинско… Решихме, че това е правилното съобщение, което да изпратим в правилното врме и искахме да го прокараме не само през идеята за фитнеса, но и с тези провокиращи мисленето кадри“, обяснява Besil. Създателите на идеята на кадрите споделят, че целта им е да провокират разговори у хората, да интерпретират видяното.
Вижте още: Горещите Алесандра Амброзио и Роналдо в обща фотосесия
От Equinox разказват още: „Красотата на рекламата се крие в това, че тя не е за всеки и ние сме ОК с това. Някои хора я харесват и разбират гледните ни точки, но няма да ни изненада, ако има хора, които задават въпроси.“ И в крайна сметка харесваме видяното, а единственият въпрос, който си задаваме е: Нужно ли е в реклами на фитнеси всеки път да виждаме снимки на уреди? Решението на Equinox за пореден път се оказва печелившо – със или без одобрението на много хора.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
Кой уби Amazoula? Новата колекция на Лобутен започва с разкриването на едно престъпление