Златната ера на мюзикълите вдъхновява Burberry и намира олицетворение в новата коледна реклама на бранда. Тя идва с изящни танци, красиви рокли, прекрасна музика и „от Лондон с любов”. Англия, но без Шекспир. Ромео обаче е там. Фамилията му вече не е Монтеки, но е също толкова разпознаваема. Новата Англия представя нейните нови герои. 12-годишният Ромео Бекъм е един от тях.
Един от тримата синове на Виктория и Дейвид Бекъм за втори път е част от кампания на британската модна марка. В ролята на чаровен купидон, той подарява магически подаръци на млада двойка, танцуваща сред тълпата. В образа му откриваме и отпечатъка на родителите му, който прозира както от футболните техники в някои кадри, така и в изящните движения, наследени от Виктория, учила танци, преди да се превърне в част от Spice Girls.
Кристофър Бейли, творческият директор на лейбъла, разказва, че рекламата е „празник на всичко, което обичаме в Burberry; тренчът, кашмиреният шал, невероятната музика, нашето британско време и работата със страхотни и талантливи хора.”
Относно сътрудничеството с младия Бекъм, той допълва: „Работата с Ромео продължава да бъде невероятно забавление. Той е чаровен, стилен и притежава страхотна енергия. Щастлив съм, че той е в главната роля в нашата празнична кампания.”
Саундтракът към рекламата е дело на Ed Harcourt и носи името The Way That I Live. Официално ще бъде пуснат като сингъл през декември, а от вчера, 4 ноември, може да бъде ексклузивно поръчан в iTunes.
Текст: Станислава Добрева
Снимки: Burberry
Вижте още:
Мери-Кейт и Ашли Олсън създадоха своя колекция бижута
Приказният детски свят на H&M ще набира средства за ALL FOR CHILDREN на UNICEF