„Живеем в златната ера на поп иконите. Бионсе, Тейлър Суифт, Адел. И никога световните музикални класации не са били така силно „управлявани“ от жени. С Адел се чувстваме уязвими, Тейлър ни дава сила. Иска ни се да гледаме Бионсе. Да я гледаме как танцува, как доминира на световния пазар… И в тази бляскава атмосфера Риана успява да прокара нещо уникално. Без да се притеснява да ни покаже своите слаби страни, Риана ни вдъхновява, както нейната добра приятелка Кара Делевин го описва: „да се доверим на инстинктите си, на своите чувства и, ако на някой не му харесва…“ Така започва редакторският материал на априлския Vogue, а краят му, който заместихме с точки е нецензурирано точен, излязъл от устата на Кара Делевин и напълно добре описващ философията и успеха на Риана. Както става ясно, американският брой на списанието е посветен на Риана, нейните интересни гледни точки и успехите на Anti – нейният нов албум.
Риана не беше издавала нов албум от 2012 година насам. Това своеобразно „завръщане“ на голямата музикална сцена, от която тя не е слизала, е повод за Vogue да разкажат за новата, стара Риана. Разбира се, певицата украсява корицата на списанието, облечена в бляскава рокля на Tom Ford. Барбадоската красавица позира пред обектива на дуото Mert & Marcus. В броя, с който нямаме търпение да се сдобием съвсем скоро, Риана облича също тоалети на Saint Laurent, Givenchyни други.
В интервюто за списанието Риана обяснява за „съревнованието“ с Бионсе, за което се говори толкова много от страна на медии и фенове на певиците. „Ето какво се случва. Хората се вълнуват толкова много от негативни неща, за които могат да говорят. Говорят за някаква надпревара… за нещо като съперничество. А това не са нещата, с които се събуждам сутрин. Защото това съм си аз…“ споделя Риана за некоректните и често изфабрикувани от медиите спекулации, че между нея и Бионсе се води конкурентна война. Останалите по-пикантни подробности може да откриете в новия брой на американския Vogue.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
Ирина Шейк почти неузнаваема за първи път във френския Vogue