Модните марки Armani и Cavalli имат още един начин, по който да достигат близо до своите клиенти. Той е по-сладък и по-евтин, но пак е моден – достатъчно, че да ни заинтригува, особено на празника. Специално за този Великден, Armani/Dolci и Roberto Cavalli пуснаха в продажба вкусотии, брандирани и моделирани модно и празнично.
Продуктите са традиционните за празника шоколадови яйца, кейкове, луксозни бонбониери. Сладките изкушения на Armani са украсени с огромна буква „А“, а кутиите, в които са поставени, са пролетно щамповани. Другият италиански бранд също не е подминал с лека ръка шоколада във форма на яйца. При Cavalli те носят отличителните животински принтове, така типични за дрехите на марката.
Тъй като е Великден, промотирането на модни имена по този шоколадово-неустоим начин е добър подход да се достигне до клиентите на марките. Armani/Dolci и Cavalli разпространиха своите празнични творения чрез социалните мрежи, като позволиха на верните си фенове и медиите сами да изберат дали да разкажат за тези дизайнерски вкусотии. По този начин и двете модни къщи напомниха на потребителите, че се занимават и с много други неща, освен традиционно да създават дрехи и аксесоари.
От маркетингова гледна точка Великден се оказва добър повод да се промотират храни и всякакви изкушаващи продукти. От гледна точка на доброто настроение, ние нямаме нищо против да виждаме все повече красиви и интересни предложения, които да ни забавляват модно. Дали ще си ги купим, разбира се, е друг въпрос! Не смятаме, че двете марки държат на масовите продажби в този случай. Те не целят да наложат хранителните си продукти на пазара, а да напомнят за себе си в по-специалните дни, когато евентуално може да забравим за тях.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Armani/Dolci и Roberto Cavalli
Вижте още:
Перфектната комбинация между ориз и шоколад – сладко суши
Що за ревю? Хранителен магазин, в който се продава Chanel!