Tommy Hilfiger е официален моден спонсор на дългоочаквания филм F1, който ще излезе по кината това лято. С това партньорство модната къща надгражда своето наследство в света на спорта, сливайки безпроблемно емоциите от модния свят и този на моторните състезания. Във филма участва и Демсън Идрис, който също е посланик на Tommy Hilfiger, с което симбиозата между спорт, мода и култура се транслира и на големия екран.
Спортът и забавлението са в кръвта на Tommy Hilfiger още от основаването на марката преди 40 години. Сега, след повече от три десетилетия на сътрудничество между модната къща и редица автомобилни състезания, от марката преминават към следващото ниво с партньорството си с филма F1. Продукцията на Apple Original Films, която ще тръгне по кината това лято, ще пренесе зрителите в скоростния свят на FORMULA 1™️. Като един от спонсорите на въображаемия отбор APXGP, емблемата на Tommy Hilfiger ще бъде на видно място върху т.нар. halo на болида, върху самия болид, както и върху екипите и униформите на отбора.
View this post on Instagram
Връзката на модната къща Tommy Hilfiger с автомобилните състезания датира още от 90-те години на миналия век, белязано от емблематични спонсорства с Team Lotus, Ferrari и Mercedes-AMG F1™, както и многосезонно партньорство с пилота сър Люис Хамилтън. Тези сътрудничества отдавна олицетворяват пресечната точка на спорта, модата и развлеченията. Този сезон Tommy Hilfiger продължава да изследва границите на стила и скоростта, като същевременно вдъхновява и се свързва с публиката по целия свят.
Филмът F1 е режисиран от Джоузеф Косински, познат от Top Gun: Maverick, а сред продуцентите са Джери Брукхаймър, Люис Хамилтън и Брад Пит. Трейлърът на филма вече е наличен тук, а световната премиера на кино продукцията е на 27.06.2025 г.
Текст и снимки: ПР