Едно от многото неща, които виждаме всеки ден в newsfeed-a си във фейсбук, са реклами на новата колекция аксесоари на Fendi. И ако рекламното видео събуждаше доста дълго интереса ни към продуктите, то снимките от сесията за пролетта ни накара да разгледаме обстойно случващото се в творчески и моден аспект в италианския бранд. И изводът е ясен – цветята са основен акцент при аксесоарите, а дрехите в монотонни, колор блок дизайни, са идеален контрапункт тук.
И цялата рекламна кампания е вдъхновена именно от контрастите на една измислена от самия Лагерфелд джунгла. Именно той е фотографът зад обектива, както и дизайнерът, който стои зад прекрасните и доста скъпи модели дрехи и аксесоари на Fendi. Еклектичните кадри представляват едно своеобразно завръщане към ДНК-то на марката или поне така уточняват от модната къща. Моделите, снимани при огромните цветя, са прекрасните Еди Кембъл и Ванеса Мууди. Крайният резултат, както винаги, представя ултра-модерни концепции за дамска визия и от Fendi ни карат да искаме по много от всичко, което виждаме.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Press
Вижте още:
Синът на Ален Делон – поредна доза сексапил, която да добавим към кафето